Czwartek, 12 Maj 2016 08:17 |
Warunki uczestnictwa w konkursie: - konkurs skierowany jest do uczniów klas szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych w Polsce, zwanych dalej uczestnikami,
- w konkursie nie mogą brać udziału członkowie rodzin pracowników Organizatora (do trzeciego stopnia pokrewieństwa),
- prace konkursowe są zgłaszane przez uczestników indywidualnie poprzez przekazanie ich do gabinetu pielęgniarki szkolnej w terminie do 20.05.2016 r.
- szkoła przekazuje zebrane prace konkursowe zbiorczo do właściwej jednostki organizacyjnej PSSE w terminie do 27.05 2016 r. wypełniając kartę zgłoszeniową zgodnie z załącznikiem nr 1 w regulaminie.
- praca konkursowa powinna jednoznacznie kojarzyć się z profilaktyką antydopalaczową
- i bezpiecznymi zachowaniami; nie może straszyć i wzbudzać agresji,
- do konkursu mogą być zgłaszane wyłącznie prace autorstwa uczestników, nie naruszające praw autorskich osób trzecich oraz nigdzie poprzednio niepublikowane,
- uczestnik (jedna osoba) może zgłosić jedną pracę przygotowaną zgodnie z określonymi w niniejszym regulaminie wymogami technicznymi.
Ramy czasowe konkursu i zgłaszanie prac:
- Konkurs jest jednoetapowy organizowany na poziomie ogólnopolskim.
- Etap ogólnopolski realizacji prac odbywa się w okresie: 12.04.2016r. - 20.05.2016r.
- Prace konkursowe (z dopiskiem STOP DOPALACZOM - PLAKAT) należy kierować
- szkoła kieruje do siedziby właściwej miejscowo PSSE do dnia 27.05.2016r.
- Posiedzenie komisji konkursowej w GIS odbędzie się do 15.06.2016r.
- Podsumowanie i wręczenie nagród laureatom konkursu odbędzie się do 24 czerwca 2016r.
Wymogi techniczne. dotyczące prac konkursowych:
- Praca konkursowa w dowolnej formie i technice jest przekazana przez uczestnika szkole w oryginale oraz w wersji elektronicznej - na płycie CD/DVD - w rozdzielczości i jakości umożliwiającej jej ewentualne wykorzystanie do kampanii wielkoformatowej (bilbordowej),
- Zaleca się zapisanie pracy konkursowej:
- w wybranym spośród wskazanych formacie: PDF (format zalecany), EPS, AI, TIFF;
- w trybie kolorów CMYK.
- c. W przypadku wykorzystania w pracy konkursowej gotowych plików zdjęć, grafik, zaleca się dodatkowe ich wgranie na płytę w oryginalnej (jak najwyższej) rozdzielczości.
- d. Nośnik z pracą konkursową musi być podpisany imieniem i nazwiskiem Uczestnika i umieszczony w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić dokładne i czytelne dane autora: imię i nazwisko, klasa, adres szkoły, numer telefonu szkoły. Liczba laureatów i nagrody:
- I, II, III miejsce i trzy wyróżnienia oraz nagroda dla szkoły z której wybrany zostanie laureat I miejsca.
- nagrody rzeczowe (np. sprzęt sportowy, elektroniczny).
|
Zmieniony: Czwartek, 12 Maj 2016 08:21 |