Konkurs na plakat pt. "Stop dopalaczom"
Czwartek, 12 Maj 2016 08:17

Warunki uczestnictwa w konkursie:

  • konkurs skierowany jest do uczniów klas szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych w Polsce, zwanych dalej uczestnikami,
  • w konkursie nie mogą brać udziału członkowie rodzin pracowników Organizatora (do trzeciego stopnia pokrewieństwa),
  • prace konkursowe są zgłaszane przez uczestników indywidualnie poprzez przekazanie ich do gabinetu pielęgniarki szkolnej  w terminie do 20.05.2016 r.
  • szkoła przekazuje zebrane prace konkursowe zbiorczo do właściwej jednostki organizacyjnej PSSE w terminie do 27.05 2016 r. wypełniając kartę zgłoszeniową zgodnie z załącznikiem nr 1 w regulaminie.
  • praca konkursowa powinna jednoznacznie kojarzyć się z profilaktyką antydopalaczową
  • i bezpiecznymi zachowaniami; nie może straszyć i wzbudzać agresji,
  • do konkursu mogą być zgłaszane wyłącznie prace autorstwa uczestników, nie naruszające praw autorskich osób trzecich oraz nigdzie poprzednio niepublikowane,
  • uczestnik (jedna osoba) może zgłosić jedną pracę przygotowaną zgodnie z określonymi w niniejszym regulaminie wymogami technicznymi.

Ramy czasowe konkursu i zgłaszanie prac:
  • Konkurs jest jednoetapowy organizowany na poziomie ogólnopolskim.
  • Etap ogólnopolski realizacji prac odbywa się w okresie: 12.04.2016r. - 20.05.2016r.
  • Prace konkursowe (z dopiskiem STOP DOPALACZOM - PLAKAT) należy kierować
    • szkoła kieruje do siedziby właściwej miejscowo PSSE do dnia 27.05.2016r.
  • Posiedzenie komisji konkursowej w GIS odbędzie się do 15.06.2016r.
  • Podsumowanie i wręczenie nagród laureatom konkursu odbędzie się do 24 czerwca 2016r.
Wymogi techniczne. dotyczące prac konkursowych:
  • Praca konkursowa w dowolnej formie i technice jest przekazana przez uczestnika szkole w oryginale oraz w wersji elektronicznej - na płycie CD/DVD - w rozdzielczości i jakości umożliwiającej jej ewentualne wykorzystanie do kampanii wielkoformatowej (bilbordowej),
  • Zaleca się zapisanie pracy konkursowej:
    • w wybranym spośród wskazanych formacie: PDF (format zalecany), EPS, AI, TIFF;
    • w trybie kolorów CMYK.
  • c. W przypadku wykorzystania w pracy konkursowej gotowych plików zdjęć, grafik, zaleca się dodatkowe ich wgranie na płytę w oryginalnej (jak najwyższej) rozdzielczości.
  • d. Nośnik z pracą konkursową musi być podpisany imieniem i nazwiskiem Uczestnika i umieszczony w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić dokładne i czytelne dane autora: imię i nazwisko, klasa, adres szkoły, numer telefonu szkoły. Liczba laureatów i nagrody:
    • I, II, III miejsce i trzy wyróżnienia oraz nagroda dla szkoły z której wybrany zostanie laureat I miejsca.
    • nagrody rzeczowe (np. sprzęt sportowy, elektroniczny).
Zmieniony: Czwartek, 12 Maj 2016 08:21